Είσοδος Μελών

Εκδηλώσεις

›› 26/5/2016 - Φεστιβάλ Τουρισμού 2016 στην Θεσσαλονίκη
Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, διοργανώνει στις 26-29 Μαΐου, στην Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης, Διεθνή Τουριστική Έκθεση (Φεστιβάλ Τουρισμού 2016), στα πλαίσια της οποίας θα πραγματοποιηθούν και συναντήσεις Β2Β μεταξύ εκθετών και επιχειρήσεων τουρισμού. Για την προσφορά και το κόστος συμμετοχής με τέντες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον κο Θεόδωρο Κωστικιάδη (6945794252, kostikiadis@epepthe.gr).
›› 13/5/2016 - East Med Yacht Show 2016
Με μια μεγάλη και ενδιαφέρουσα αλλαγή, η έκθεση σκαφών τουρισμού EastMed Yacht Show, διοργανώνεται εφέτος στην Μαρίνα  Ζέας, στον Πειραιά (13-18 Μαΐου), με την συνδιοργάνωση ΕΠΕΣΤ – ΗΥΒΑ και ΗΑΤΤΑ.

Το μεγάλο σαλόνι σκαφών της Ανατολικής Μεσογείου θα φιλοξενήσει και εφέτος χιλιάδες επαγγελματίες απ’ όλο τον κόσμο, ενώ θα παρουσιάσει τα σκάφη και τις υπηρεσίες του ελληνικού yachting στους επαγγελματίες και το κοινό. Τα καλύτερα σκάφη αναψυχής, καταμαράν, ιστιοφόρα και μηχανοκίνητα, θα παρουσιαστούν, αναδεικνύοντας το μοναδικό μας τουριστικό προϊόν.

Για την συμμετοχή σας στην έκθεση, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.eastmedyachtshow.gr (μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας online ή επικοινωνώντας με το τηλέφωνο 210-4526335 -κα Μαίρη Μιχαλοπούλου).  

Στόχος μας είναι η δυναμική παρουσία του κλάδου μας σε μια αγορά yachting που επιθυμούμε να ανθήσει στη χώρα μας, 
για το επιχειρηματικό καλό όλων μας.

Σας καλούμε όλους και αναμένουμε να σας συναντήσουμε εκεί!

›› 13/5/2016 - Για συμμετοχή στην Έκθεση East Med Yacht Show
ενημερώνουμε για την διαδικασία εγγραφής σας στην Έκθεση Σκαφών Τουρισμού EastMed Yacht Show 2016 (Μαρίνα Ζέας). Η εγγραφή στην έκθεση είναι διαθέσιμη on line στην ιστοσελίδα http://www.eastmedyachtshow.gr/index.php/registration/charter-broker-registration-form.html  
Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 70€ ανά εταιρεία και περιλαμβάνει:
•         Ελεύθερη είσοδο των εγγεγραμμένων εκπροσώπων κάθε εταιρείας στα σκάφη της έκθεσης καθ΄ όλη την διάρκεια της (13-17/5)
•         Ελεύθερη είσοδο έως 2 ατόμων στα επίσημα δείπνα των εγκαινίων και της λήξης της έκθεσης (13/5 & 17/5, ο περιορισμός των 2 ατόμων αφορά μόνο στα συγκεκριμένα δείπνα)
•         Ελεύθερη συμμετοχή εγγεγραμμένων εκπροσώπων κάθε εταιρείας σε ενημερωτικό σεμινάριο με θέμα το chartering
•         Ελεύθερη συμμετοχή εγγεγραμμένων εκπροσώπων κάθε εταιρείας στα «party on board» που οργανώνονται στα σκάφη  
•         Ελεύθερη συμμετοχή εγγεγραμμένων εκπροσώπων κάθε εταιρείας σε όλες τις παράλληλες εκδηλώσεις 
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε:
•         Επικοινωνήστε με την ΕΠΕΣΤ κυρία Λένα Ράβδου 2104526335 και  Μαίρη Μιχαλοπούλου 6951003411, email: info@eastmedyachtshow.gr
•         Επισκεφθείτε τη σελίδα μας:  http://www.eastmedyachtshow.gr/
›› 10/5/2016 - 4ο Αεροπορικό Συνέδριο, 10-11 Μαϊου στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
›› 22/4/2016 - Εκδήλωση HATTA για τη Νότια Ζώνη Αττικής
Σας προσκαλούμε όλους στην εξειδικευμένη εκδήλωση – συζήτηση που διοργανώνει η Ομοσπονδία FedHATTA, στις 22 Απριλίου και ώρα 17.00 – 19.00 στον Αστέρα Βουλιαγμένης. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της διοργάνωσης Blue Money Show.
Ο τίτλος της διοργάνωσης είναι «Ενέργειες Ανάπτυξης της Νότιας Ζώνης». Την εισαγωγή στο θέμα θα αναπτύξει ο Γιώργος Παλιούρας (μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας), ενώ οι θεματικές ενότητες που θα αναπτυχθούν είναι: 
-          Ελληνικό Επαγγελματικό Yachting (Αντώνης Στελλιάτος, Πρόεδρος ΕΠΕΣΤ)
-          Οι μαρίνες και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της Νότιας Ζώνης (Σταύρος Κατσικάδης, Πρόεδρος Ενωσης Μαρίνων Ελλάδας)
-          Νέα διαδρομή διώροφου ανοιχτού τύπου λεωφορείου στην Νότια Ζώνη (Αθηνά Παπαρέσκου, SOMACO Tours)
Σας περιμένουμε, για να ακούσουμε τις απόψεις σας, για ένα ενδιαφέρον για τον τουρισμό της Αττικής θέμα.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.

›› 19/4/2016 - Έκθεση IMEX Φρανκφούρτης
›› 17/4/2016 - «RUN GREECE ΗΡΑΚΛΕΙΟ»
Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται η προετοιμασία και οι εγγραφές για τη συμμετοχή στη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού και του πολιτισμού, με την ονομασία «RUN GREECE ΗΡΑΚΛΕΙΟ» (Κυριακή 17 Απριλίου), που διοργανώνουν για τέταρτη χρονιά στο Ηράκλειο, ο Σ.Ε.Γ.Α.Σ., η Περιφέρεια Κρήτης - Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, ο Δήμος Ηρακλείου και η Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Κρήτης, με μεγάλο χορηγό τη WIND.

Στα πλαίσια του RUN GREECE ΗΡΑΚΛΕΙΟ η WIND θα ενισχύσει και θα στηρίξει οικονομικά τον Παγκρήτιο Σύλλογο γονέων και φίλων παιδιών με νεοπλασία «ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ».
Μετά την επίσημη συνέντευξη τύπου των διοργανωτών, υπάρχει ήδη μεγάλη κινητικότητα στο τομέα των εγγραφών τόσο σε επίπεδο ατομικών εγγραφών όσο και από μεγάλες αριθμητικά κοινωνικά ομάδες, όπως σχολεία, σωματεία, ακαδημίες, καρναβαλικές ομάδες, υπηρεσίες, που γράφονται ομαδικά. 

Με το ρυθμό  αύξησης των εγγραφών που παρουσιάζεται τις τελευταίες ημέρες, προβλέπεται όπως και τα προηγούμενα χρόνια ότι θα εξαντληθούν οι αριθμοί εγγραφής που είναι συνολικά  4.500.
Αναλυτικά ανά αγώνισμα οι αριθμοί εγγραφής έχουν ως εξής
-  Αγώνας παιδιών =    900  (χωρίς  συμβολική οικονομική συμμετοχή)
-  5.000 μ            = 3.000 (από τους αριθμούς αυτούς οι 600 αριθμοί είναι για μαθητές Γυμνασίων – Λυκείων χωρίς οικονομική συμμετοχή).
- 10.000 μ                =   600

ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΔΗΛΩΣΕΩΝ  ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

- Περιφέρεια Κρήτης, Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Ηρακλείου, 1ος όροφος (από 08.30 μέχρι 15.00). Τηλ.:  2813 400244  - 2813 400243

- Δήμος Ηρακλείου, Tμήμα Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νέας Γενιάς & Εθελοντισμού, Δημοτικό Κτίριο Ανδρόγεω, 3ος Όροφος (από 09.00 μέχρι 14.00).  Τηλ.:  2813 409232 

- Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. Κρήτης, Στάδιο Ελευθερίας, Πλατεία Κόρακα - Χανιώπορτα (από 09.00 μέχρι 14.00 και 17.00 μέχρι 20.00). Τηλ.:  2810253587.

Επίσης σε κεντρικά σημεία της πόλης του Ηρακλείου, όπως στην πλατεία Δασκολογιάννη, στον οικίσκο του Κ.Ε.Θ.Ε.Α. ΑΡΙΑΔΝΗ, που στηρίζει την αγώνα αλλά και κάθε εκδήλωση που δίνει ιδιαίτερα κίνητρα στους νέους μας, θα γίνονται εγγραφές σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:
- Παρασκευή      1/4       18.00 – 21.00
- Σάββατο           2/4       11.00 – 14.00
- Πέμπτη             7/4       18.00 - 21.00
           -    Παρασκευή       8/4       18.00 – 21.00
           -     Σάββατο           9/4        11.00 – 14.00.

Τονίζεται ιδιαίτερα ότι την Κυριακή 17/4 το πρωί πριν από τους αγώνες, δεν θα γίνονται εγγραφές και δεν θα επιτρέπεται η συμμετοχή σε κανένα δρομέα χωρίς αριθμό.

- Σε αυτόν τον αγώνα ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.

- Για τις  δηλώσεις συμμετοχής τους που θα γίνουν  μέχρι την ΤΡΙΤΗ 5 Απριλίου, οι δρομείς θα παραλάβουν τον αριθμό τους με τυπωμένο επάνω το ονοματεπώνυμό τους.

► Στους όλους τους συμμετέχοντες  θα δίνονται:
- Προσωπικός αριθμός 
- Παραμάνες
- Αναμνηστικό Μετάλλιο για όλους όσους τερματίσουν
-   Μπλουζάκι
- Υγρά και φρούτα κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του αγώνα

    Επιπλέον και μόνο για τα 10 και 5 χλμ:
- Τσάντα διαχείρισης ρουχισμού και Αυτοκόλλητο με τον ίδιο προσωπικό αριθμό
- Έντυπο με Τεχνικές Οδηγίες για τη διοργάνωση
- Τσιπ ηλεκτρονικής χρονομέτρησης ενσωματωμένο στον αριθμό.

Η οργανωτική επιτροπή έχει εξασφαλίσει για τους δρομείς που συμμετέχουν στον αγώνα (με την αναφορά του κωδικού εγγραφής τους), αλλά και για τους συνοδούς τους τις παρακάτω προσφορές:
- Μέσω του Εμπορικού συλλόγου Ηρακλείου ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ στα συνεργαζόμενα καταστήματα που αναφέρονται στο link
http://www.cretelife.gr/discountpoints/

- Επίσης για τους δρομείς εκτός Ηρακλείου και Κρήτης:
- Μειωμένα κατά 50% εισιτήρια στη MINOAN LINES για άτομα και οχήματα
- Ειδικές τιμές στο ξενοδοχείο 5* apollonia resort & spa

Για πρώτη χρονιά φέτος θα υπάρχει ζωντανή ραδιοφωνική κάλυψη των αγώνων, αλλά και ενημέρωση των πολιτών και προβολή της διοργάνωση από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

›› 30/3/2016 - Οι Επιτυχημένες Διαπραγματεύσεις
Αθήνα: 30 Μαρτίου 2016
(09:30 - 17:00)
Ξενοδοχείο Crowne Plaza 

Όλα ανεξαρτήτως τα στελέχη επιχειρήσεων εμπλέκονται σε πληθώρα διαπραγματεύσεων σε καθημερινή βάση. Όταν οι διαπραγματεύσεις γίνονται με συστηματική προσέγγιση, επιτυγχάνονται θετικά αποτελέσματα και παράλληλα εξοικονόμηση χρόνου, διατήρηση ψυχραιμίας και ποιοτική προσωπική εικόνα.

Κύρια στοιχεία της συστηματικής προσέγγισης είναι η γνώση των αναγκών και των επιδιώξεων της άλλης πλευράς, η Φιλοσοφία που έχει υιοθετηθεί (κυρίως win to win), ο καθορισμός των στόχων και της «κόκκινης γραμμής», η αξιοποίηση των μη λεκτικών μηνυμάτων και το εύστοχο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης.

Στο σεμινάριο αυτό με ομαδικές πρακτικές ασκήσεις, role playing,και υποστηρικτικά εργαλεία βελτιώνονται οι δεξιότητες διαπραγμάτευσης ώστε να επιτυγχάνονται θετικά αποτελέσματα σε φιλική ατμόσφαιρα και με βάση τη φιλοσοφία του αμοιβαίου οφέλους (win to win).

›› 19/3/2016 - Εκθέσεις Μόσχας
Σας ενημερώνουμε ότι ο ΗΑΤΤΑ θα συμμετέχει στις παρακάτω εκθέσεις τουρισμού.
 
Όσα μέλη μας επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, παρακαλούμε να συμπληρώσουν την Αίτηση Συμμετοχής και να την αποστείλουν στο hatta@hatta.gr (στην συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας μας, απαιτείται log-in).

Intourmarket (Μόσχα) – 19-22 Μαρτίου
ΜΙΤΤ (Μόσχα) – 23-26 Μαρτίου
 
Σε εύλογο χρόνο για κάθε έκθεση αναμένουμε την συμμετοχή σας, ξεχωριστά.
›› 17/3/2016 - Πρόγραμμα: «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών».
Επιδοτούνται με , ποσό 15.000 ευρώ έως 150.000 ευρώ

Η χρηματοδότηση καλύπτει το 40% των επιλέξιμών δαπανών και προσαυξάνεται κατά 10%, φτάνοντας στο 50% στην περίπτωση πρόσληψης νέου προσωπικού.

Επιδοτούνται για
Κτίρια, εγκαταστάσεις και περιβάλλων χώρος, Μηχανήματα – Εξοπλισμός
Εγκαταστάσεις προστασίας περιβάλλοντος & εξοικονόμησης ενέργειας & ύδατος
Ανάπτυξη & Πιστοποίηση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας & περιβαλλοντικής διαχείρισης
Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (υφιστάμενου ή/και νέου προσωπικού)
Αυτοκινούμενα μεταφορικά μέσα, σκάφη θαλάσσης χωρίς πλήρωμα και ποδηλάτων κάθε μορφής που προορίζονται προς εκμίσθωση ως εξοπλισμός επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις σχετικές δραστηριότητες.
Μεταφορικά Μέσα επαγγελματικής χρήσης, είτε μικτής/πολλαπλής χρήσης, τουλάχιστον εννέα (9) θέσεων
Δαπάνες προβολής – προώθησης

Οι δαπάνες θα είναι επιλέξιμες ΜΟΝΟ εφόσον πραγματοποιηθούν μετά τις 11.02.2016 ημερομηνία δημοσιοποίησης της πρόσκλησης.

Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής
Σε επιχειρήσεις με τρείς ή περισσότερες χρήσεις, απαιτείται η επιχείρηση να απασχολεί κατά μ.ο. την τριετία 2013-2015 τουλάχιστον μισή (0,5) ΕΜΕ μισθωτής εργασίας.
Σε επιχειρήσεις με δύο χρήσεις απαιτείται, κατά μ.ο. την διετία 2014-2015 τουλάχιστον μισή (0,5) ΕΜΕ μισθωτής εργασίας.
Σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει λάβει ενίσχυση από προηγούμενο πρόγραμμα θα πρέπει, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή την δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ μέσα στην τριετία (τρέχον ημερολογιακό έτος και τα δύο προηγούμενα έτη).

Η έναρξη της ηλεκτρονικής υποβολής θα είναι στις 29.03.2016 και θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τις17.05.2016.

Πρόγραμμα:« Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων
για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές»

Επιδοτούνται με ποσό 15.000 ευρώ έως 200.000 ευρώ
χρηματοδότηση καλύπτει το 40% των επιλέξιμών δαπανών και προσαυξάνεται κατά 10%, φτάνοντας στο 50%στην περίπτωση πρόσληψης νέου προσωπικού.

Επιδοτούνται για
Κτίρια, λοιπές εγκαταστάσεις και περιβάλλων χώρος, Μηχανήματα – Εξοπλισμός
Εγκαταστάσεις προστασίας περιβάλλοντος & εξοικονόμησης ενέργειας & ύδατος
Ανάπτυξη & Πιστοποίηση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας & περιβαλλοντικής διαχείρισης
Ενέργειες για την κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών και την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο ή για την απόκτηση και χρήση πατεντών και για τη μεταφορά τεχνογνωσίας.
Δαπάνες τεχνικής υποστήριξης για τη σύναψη συμβάσεων συνεργασίας με οίκους του εξωτερικού ή Κοινών Επιχειρήσεων Joint-Ventures, που αφορούν νέες αγορές ή νέα προϊόντα / υπηρεσίες.
Πιστοποίηση & τυποποίηση τελικών προϊόντων/υπηρεσιών σύμφωνα με αναγνωρισμένα πρότυπα (πχ CE).
Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (υφιστάμενου ή/και νέου προσωπικού)

Οι δαπάνες θα είναι επιλέξιμες ΜΟΝΟ εφόσον πραγματοποιηθούν μετά τις 11.02.2016 ημερομηνία δημοσιοποίησης της πρόσκλησης.

Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής

Σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει λάβει ενίσχυση από προηγούμενο πρόγραμμα θα πρέπει, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή την δράση , να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ (ή 100.000 ευρώ για τον τομέα μεταφορών) μέσα στην τριετία (τρέχον ημερολογιακό έτος και τα δύο προηγούμενα έτη).

Η έναρξη της ηλεκτρονικής υποβολής θα είναι στις 07.04.2016 και θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τις 20.05.2016.
Πρόγραμμα: "Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης"
 
Επιδοτούνται για
Τη δημιουργία, οργάνωση, υποστήριξη και λειτουργία νέου ή υφιστάμενου αυτοτελούς επαγγελματικού χώρου συναφούς με την ειδικότητά τους.
Επιδοτούνται με
έως 25.000 ευρώ στην περίπτωση ενός ατόμου που ανοίγει ατομική επιχείρηση.
έως 40.000 ευρώ για συνεργατικά σχήματα δύο ατόμων.
έως 50.000 ευρώ για συνεργασίες τριών ή περισσοτέρων ατόμων.

Η χρηματοδότηση καλύπτει το 100% των επιλέξιμών δαπανών.

Το ατομικό εισόδημα του ενδιαφερόμενου κατά το έτος 2015 θα πρέπει να είναι ≤ 20.000 ευρώ.
Σε περίπτωση οικογένειας το οικογενειακό εισόδημα κατά το έτος 2015 θα πρέπει να είναι ≤ 35.000 ευρώ.
Η έναρξη της ηλεκτρονικής υποβολής θα είναι στις 08/03/2016 και θα παραμείνει ανοικτή μέχρι τις 15/04/2016.

Πρόγραμμα: «Νεοφυής Επιχειρηματικότητα»

Το πρόγραμμα αφορά στην ίδρυση νέων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων από ανέργους και από ασκούντες επαγγελματική δραστηριότητα που δεν έχουν σχέση μισθωτής εργασίας.
Μπορούν να συμμετέχουν
1.    Άνεργοι εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων του ΟΑΕΔ κατά την υποβολή της αίτησης.
2.    Ατομικοί επιχειρηματίες παροχής υπηρεσιών οι οποίοι είναι ενεργοί επιτηδευματίες χωρίς να έχουν σχέση μισθωτής εργασίας και δεν λαμβάνουν σύνταξη γήρατος κατά την ημερομηνία δημοσίευσης της πρόσκλησης.
Επιδοτούνται με
ποσό από 15.000 ευρώ έως και 60.000 ευρώ
Επιδοτούνται για
Τη σύσταση επιχείρησης στους 8 στρατηγικούς τομείς προτεραιότητας
Αγροδιατροφή / Βιομηχανία Τροφίμων  , Πολιτιστικές & Δημιουργικές Βιομηχανίες (ΠΔΒ) , Υλικά / Κατασκευές , Εφοδιαστική Αλυσίδα , Ενέργεια,  Περιβάλλον, Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνίας ΤΠΕ , Υγεία-Φάρμακα.

Επιλέξιμες δαπάνες:
Αγορά εξοπλισμού (μέχρι 40% του π/υ επενδυτικού σχεδίου)
Λειτουργικά (ενοίκια επαγγελματικού χώρου, δαπάνες ηλεκτρισμού, δαπάνες επαγγελματικής τηλεφωνίας )
Δαπάνες για αμοιβές τρίτων (νομική, λογιστική υποστήριξη)
Υπηρεσίες φιλοξενίας σε θερμοκοιτίδες
Δαπάνες προβολής, δικτύωσης και συμμετοχής σε εκθέσεις
Αποσβέσεις παγίων
Αγορά / Χρηματοδοτική μίσθωση εξοπλισμού
Προμήθεια αναλωσίμων
Ασφαλιστικές εισφορές δικαιούχου (επιχειρηματία / εταίρων)
Μισθολογικό κόστος για νέα/ες θέση/εις
Δαπάνες προετοιμασίας, υποβολής, κατοχύρωσης ή ανανέωσης για αναγνωρισμένο τίτλο βιομηχανικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας

Οι δαπάνες θα είναι επιλέξιμες ΜΟΝΟ εφόσον πραγματοποιηθούν μετά τις 17.03.2016 ημερομηνία έναρξης της ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης χρηματοδότησης.
Η χρηματοδότηση καλύπτει το 100% των επιλέξιμων δαπανών.
•         Επιλέξιμες εταιρικές μορφές
•         Ε.Π.Ε., Ο.Ε., Ε.Ε., Ι.Κ.Ε., Συνεταιριστική Επιχείρηση καθώς και Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ). Η Α.Ε δεν είναι επιλέξιμη εταιρική μορφή για τη δράση.

›› 16/3/2016 - Επιχειρηματική Αποστολή και Συνέδριο στην Βοσνία & Ερζεγοβίνη 16-17/03/2016
Όπως μας ενημέρωσε το Υπουργείο Εξωτερικών, στο πλαίσιο ανάπτυξης των διμερών οικονομικών σχέσεων της χώρας μας και της ενίσχυσης της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, συναντώνται στο Σεράγεβο μεταξύ 16-17 Μαρτίου 2016, οι Συμπρόεδροι της Μεικτής Διϋπουργικής Επιτροπής Οικονομικής και Τεχνολογικής Συνεργασίας Ελλάδος-Βοσνίας και Ερζεγοβίνης. 
 
Ο επικεφαλής της Ελληνικής Αποστολής, Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Δημήτρης Μάρδας, θα ηγηθεί Επιχειρηματικής Αποστολής από τους κλάδους της οικονομίας που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, μεταξύ των οποίων και ο κλάδος του τουρισμού.
Ο κλάδος του τουρισμού και των τουριστικών υποδομών σημειώνει απροσδόκητα μεγάλη ανάπτυξη στην ΒκΕ και διαδραματίζει ολοένα σημαντικότερο ρόλο στην οικονομία της χώρας. Σειρά δημοσιευμάτων στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο καταγράφουν το αυξημένο ενδιαφέρον τουριστικών πρακτορείων για την χώρα μας ως θερινό προορισμό, εν όψει της τουριστικής περιόδου 2016, κυρίως για τα νησιά και παραθαλάσσιους προορισμούς της ηπειρωτικής Ελλάδας, ενώ ενδιαφέρον υπάρχει και για αρχαιολογικούς χώρους. 
Ασφαλώς, στόχος των βοσνιακών πρακτορείων είναι όχι μόνο να στέλνουν περισσότερους Βόσνιους τουρίστες στην χώρα μας αλλά και να προσελκύσουν τουρίστες από την χώρα μας, αξιοποιώντας πακέτα για τα χιονοδρομικά κέντρα της ΒκΕ, τα οποία προσφέρουν πολύ καλή ποιότητα υπηρεσιών σε πολύ χαμηλές τιμές.
 
Στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης της Ελληνικής Αποστολής στην ΒκΕ, θα διοργανωθεί Επιχειρηματικό Συνέδριο και θα προγραμματισθούν στοχευμένες συναντήσεις (Β2Β) Ελλήνων και Βοσνίων επιχειρηματιών. 
 
Παρακαλούμε δηλώστε το ενδιαφέρον σας στο hatta@hatta.gr, εώς 24/02 (αυστηρή προθεσμία) 

Source: Hatta
›› 10/3/2016 - Το TRAVELIFE στην Έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου
Η ομάδα του Ευρωπαϊκού συστήματος εκπαίδευσης και πιστοποίησης για τη βιωσιμότητα στον τουρισμό “Travelife” θα είναι παρούσα στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου! 

Οι ειδικοί συνεργάτες της θα χαρούν να απαντήσουν στα ερωτήματα των ενδιαφερόμενων και να τους παρέχουν περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά το σκέλος του προγράμματος “Travelife” που πιστοποιεί διοργανωτές οργανωμένων ταξιδιών (tour operators) και τουριστικά γραφεία. 

Όσοι ενδιαφέρεστε για μία συνάντηση μαζί τους, μπορείτε να ζητήσετε ένα ραντεβού στο email: info@travelife.info. Η συνάντηση μπορεί να γίνει στην Αίθουσα 26 B της ΙΤΒ, Stand 230 (το stand της Myanmar) ή σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της επιλογής σας.
 
Αν, σε συνέχεια αυτής της συνάντησης, αποφασίσετε να εφαρμόσετε το “Travelife” στην επιχείρησή σας, ο ΗΑΤΤΑ, ο οποίος -όπως γνωρίζετε- έχει κατ’ αποκλειστικότητα την εξουσιοδότηση να εκπαιδεύει και να υποστηρίζει τα ενδιαφερόμενα τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα, θα είναι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσει σε όλη τη διαδικασία.
 
Η ομάδα του “Travelife” προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο, την Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016 και ώρα 17.00 - 18.30, να απολαύσει ένα ποτό στο Περίπτερο CBI της ΙΤΒ (Αίθουσα 26 Α, Stand 104).

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης θα απονεμηθούν οι Πιστοποιήσεις σε tour operators και ξενοδοχεία, που ολοκλήρωσαν πρόσφατα με επιτυχία τη διαδικασία της αξιολόγησής τους για την εφαρμογή τoυ “Travelife”. 

Στην εκδήλωση θα παραστεί ο Πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης.

Αν ενδιαφέρεστε να παραστείτε, μπορείτε να στείλετε τη συμμετοχή σας στο email: info@travelife.info.

›› 27/2/2016 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ»
Συντονιστής Σεμιναρίου: Νίκος Σκουλάς

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: Σάββατο 27/2/2016 από 6:00 έως 9:30 μ.μ. και 
                                                  Κυριακή 28/02/2016 από 10:00 π.μ. έως 5:00 μ.μ.
                                                      
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 130€
 
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί το βιβλίο «ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ του Μικρού και Μεσαίου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ» του κ. Νίκου Σκουλά (συνημμένο αρχείο Πίνακας περιεχομένων του βιβλίου)

›› 24/2/2016 - Διοργάνωση επίσκεψης για τα μέλη του ΗΑΤΤΑ: 24 Φεβρουαρίου
Μια ακόμη συνεργασία του ΗΑΤΤΑ και της Ομοσπονδίας FedHATTA, στα πλαίσια του προγράμματος «ΔΩΔΕΚΑ», είναι με την περιβαλλοντική οργάνωση ΑΡΧΕΛΩΝ, για την προστασία της χελώνας Caretta Caretta.
 
Διοργανώνουμε μια ξενάγηση στους χώρους διάσωσης της χελώνας, στην Γλυφάδα, την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου (16.30 μ.μ.), για να γνωριστούμε με τους επισκέψιμους χώρους κυρίως του κέντρου.
 
Αναμένουμε την συμμετοχή σας στο hatta@hatta.gr. H είσοδος είναι ελεύθερη για τα μέλη του ΗΑΤΤΑ και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, λόγω της χωρητικότητας του κέντρου (45 άτομα).

›› 18/2/2016 - Έκθεση OTM στη Βομβάη
Η έκθεση ΟΤΜ θα πραγματοποιηθεί στη Βομβάη της Ινδίας στις 18-20 Φεβρουαρίου.

Ο HATTA μας προσκαλεί να ετοιμάσουμε και εφέτος μια δυναμική εκπροσώπηση της Ελλάδας, στην μεγάλη αυτή διοργάνωση. Έχουν εξασφαλίσει μια πολύ καλή προσφορά (2.600 δολλάρια ανά desk – το οποίο περιλαμβάνει σήμανση του γραφείου σας, γραφείο και 4 καρέκλες). Αναμένουν το ενδιαφέρον των πρακτόρων στο hatta@hatta.gr, το συντομότερο δυνατό για να προετοιμάσουμε εντός προθεσμίας την παρουσία μας.  
›› 9/2/2016 - Εκθέσεις Τεχεράνης - Τελ Αβίβ
Συμμετοχή στις Εκθέσεις: 
          T.I.T.E. Τεχεράνης (16-19 Φεβρουαρίου)
          I.M.T.M. Τελ Αβίβ (9 – 10 Φεβρουαρίου)
 
Σας ενημερώνουμε ότι ο ΗΑΤΤΑ θα συμμετέχει στις παραπάνω εκθέσεις τουρισμού.
 
Όσα μέλη μας επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, παρακαλούμε να συμπληρώσουν την Αίτηση Συμμετοχής και να την αποστείλουν στο hatta@hatta.gr (στην συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας μας, απαιτείται log-in), μέχρι την 20η Ιανουαρίου.

›› 13/1/2016 - Έκθεση FITUR Μαδρίτης & ITB Βερολίνου
Σας ενημερώνουμε ότι ο ΗΑΤΤΑ θα συμμετέχει στην FITUR (Madrid – 20-24 Ιανουαρίου) και στην ITB (Berlin, 9-13 Μαρτίου).
›› 5/11/2015 - Διεθνής Έκθεση World Travel Market
Ο Ε.Ο.Τ ανακοίνωσε τη συμμετοχή του στη διεθνή έκθεση World Travel Market, που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο 5 – 11 Νοεμβρίου 2015.

Οι ενδιαφερόμενοι προς συμμετοχή μπορούν αν αναζητήσουν πληροφορίες σχετικά με τη συμμετοχή του ΕΟΤ και τις προϋποθέσεις σχετικά με τη συμμετοχή μιας επιχείρήσης στο περίπτερο του ΕΟΤ στο 210 8707000.
›› 2/11/2015 - Συμμετοχή HATTA στην WTM
Σας ενημερώνουμε ότι ο ΗΑΤΤΑ θα συμμετέχει στην WTM Λονδίνου, (2-5 Νοεμβρίου).
 
Όσα μέλη μας επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή, παρακαλούμε να συμπληρώσουν τη σχετική Αίτηση Συμμετοχής και να την αποστείλουν στο hatta@hatta.gr (στην συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας μας, απαιτείται log-in), μέχρι την 15η Οκτωβρίου.
›› 8/10/2015 - Mice Workshop Αυστρίας
Στο ξενοδοχείο Hyatt Park Hotel στην Βιέννη, διοργανώνεται από το Corps Touristique, Workshop γραφείων εθνικών οργανισμών τουρισμού. 

Το γραφείο του ΕΟΤ διαθέτει stand, όπου θα παρέχεται η δυνατότητα παρουσιάσεων (μέσω laptop) στους ενδιαφερόμενους. Η συμμετοχή είναι δωρεάν (δεν καλύπτονται έξοδα μεταφοράς, διαμονής κ.λπ.).

Τα γραφεία που θα θελήσουν να συμμετέχουν θα πρέπει να έχουν έντυπο υλικό για 20 άτομα. Λόγω του περιορισμένου χώρου, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, και το ενδιαφέρον σας θα πρέπει να δηλωθεί μέχρι την Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου (στο m.lemonis@visitgreece.at), στην κα Μ. Λεμονή.
›› 1/10/2015 - Σεμινάριο ISO 17025
Αθήνα, Παρασκευή 9 Οκτωβρἰου 2015, Crowne Plaza Hotel
Θεσσαλονίκη, Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015, Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται η μεθοδολογία οργάνωσης ενός εργαστηρίου μετρήσεων, δοκιμών και διακριβώσεων στα πλαίσια του ISO 17025. Η διαπίστευση σύμφωνα με το Πρότυπο αυτό, αποτελεί την επίσημη αναγνώριση της τεχνικής επάρκειας και αξιοπιστίας του εργαστηρίου (Υποδομών, Προσωπικού, Μεθόδων και Αβεβαιότητας Μέτρησης), χαρακτηριστικά ιδιαίτερα σημαντικά για τη διεξαγωγή δοκιμών που σχετίζονται με δημόσιες και ιδιωτικές κατασκευές, αλλά και με Υπηρεσίες Υγείας, Παραγωγή Τροφίμων – Ποτών και πάσης φύσεως λοιπές Δραστηριότητες. 

Πώς θα βοηθηθούν οι Συμμετέχοντες 

Να ξεκαθαρίσουν μέσω παραδειγμάτων και διαπιστευμένων Διεργασιών την Έννοια των Απαιτήσεων κάθε εδαφίου του Προτύπου. 
Να κατανοήσουν τον τρόπο Μοντελοποίησης της μέτρησης, την έννοια της Αβεβαιότητας, τη μέθοδο υπολογισμού της και τα σχετικά Εργαλεία.
Να ξεκαθαρίσουν τις Ακριβείς Απαιτήσεις Δειγματοληψίας για τη μέτρηση της Αβεβαιότητας.
Να ξεκαθαρίσουν τα κριτήρια που καθορίζουν την Επάρκεια Στελεχών, Μεθόδων και Υποδομών. 
Να διαχειριστούν την επικοινωνία με το ΕΣΥΔ.
Έχοντας στη διάθεσή τους ένα Ολοκληρωμένο Πρότυπο Σύστημα Διαδικασιών και Ολοκληρωμένο Εγχειρίδιο, συμβατό με το ISO 17025, θα διευκολυνθούν να το προσαρμόσουν στα δεδομένα του Εργαστηρίου τους με δωρεάν Online Υποστήριξη από τους Συμβούλους της iBcl.
Να υποστηριχθούν δωρεάν για την τακτοποίηση των μη συμμορφώσεων κατά το Assessment του ΕΣΥΔ. 

Ενότητες Σεμιναρίου 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΥΠΟΥ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
AUDITING - ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ

Στα Case Studies εφαρμογής Auditing θα εντοπιστούν μη συμμορφώσεις μέσα από το διάλογο Auditor και Ελεγχομένων, καθώς και υποθετικά ευρήματα προαξιολόγησης του ΕΣΥΔ και θα σχεδιαστούν Διορθωτικές Ενέργειες.

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν Εργαλεία Μέτρησης Αβεβαιότητας με παραδείγματα καθώς και υπόδειγμα Ολοκληρωμένου Συστήματος Ποιότητας – Διαδικασίες & Manual – σε ηλεκτρονική μορφή, για προσαρμογή στην επιχείρησή τους. 

Εισηγητές 

Οι εισηγητές διαθέτουν μακρά εμπειρία στην εγκατάσταση Συστημάτων κατά ISO 17025 σε μικρά και μεγάλα Εργαστήρια
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. 

Μιχαήλ Θεοφίλου, Αεροναυπηγός Μηχανικός της Σχολής Ικάρων, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου MSc από το Cranfield Institute of Technology της Μ. Βρετανίας, καθώς και Διπλωματούχος Μηχανολόγος Μηχανικός από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με σημαντική εμπειρία στην Οργάνωση Εργαστηρίων. 

Γεώργιος Βάβουλας, ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Διαχείρισης Έργων. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία στην εφαρμογή των Προτύπων Ποιότητας και ιδιαιτέρως του ISO 17025. 

Πληροφορίες 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 8145 518 ή στο info@ibcl.gr 

Κόστος συμμετοχής: 450 Ευρώ πλέον ΦΠΑ 23%. 
Έκπτωση 25% στην δεύτερη, 50% στην τρίτη και κάθε επόμενη συμμετοχή.
Το σεμινάριο επιδοτείται μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. 




›› 30/9/2015 - Σεμινάριο Management Reporting
Σύστημα Αξιολόγησης & Ελέγχου της Επιχείρησης 

Αθήνα: Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015 (09:30-17:00), Crowne Plaza Hotel 
Θεσσαλονίκη: Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015 (09:30-17:00), Grand Hotel Palace 
Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη και σε βάθος ανάλυση και αξιολόγηση των οικονομικών και λειτουργικών αναφορών της επιχείρησης - πολύτιμο Εργαλείο για τη λήψη Επιχειρηματικών αποφάσεων. Ξεκινώντας από τον προϋπολογισμό (BUDGET), περιγράφεται στη συνέχεια το Σύστημα Αναφορών και Δεικτών Αποδοτικότητας της Διοίκησης.
Οι αναφορές αυτές καθώς και οι Δείκτες συγκρίνουν τα προϋπολογισθέντα μεγέθη με τα πραγματικά και εκείνα του παρελθόντος έτους σε επίπεδο μήνα και YTD (year to date – η οικονομική περίοδος του έτους μέχρι την ημέρα ελέγχου).

Αναλύονται μία προς μία όλες οι σχετικές οικονομικές και λειτουργικές αναφορές και οι δείκτες αποδοτικότητας σε όλους τους τομείς της εταιρίας σε σχέση με τους πελάτες, των ανταγωνιστών και των προμηθευτών, σημαντικά στοιχεία για πιθανούς κινδύνους αλλά και για ευκαιρίες προς αξιοποίηση. 

Με τις πρακτικές και τα Εργαλεία που θα παρουσιαστούν, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αντιλαμβάνονται τους οικονομικούς κινδύνους της εταιρείας, και τελικά να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
 
Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθύνοντες Συμβούλους, Ανώτερα Στελέχη και Οικονομικά Στελέχη. 

Τι θα αποκομίσουν οι συμμετέχοντες

Οι συμμετέχοντες θα μπορούν:
Να κατανοήσουν όλο το εύρος ενός συστήματος Management Reporting
Να κατανοήσουν πλήρως τη σημασία των κρίσιμων δεικτών
Μέσω αυτών των δεικτών να εντοπίζουν τυχόν κινδύνους της επιχείρησης
Nα εξοικειωθούν με Δείκτες και Εργαλεία με τα οποία χτίζεται η πιστότητα των πελατών
Να παρακολουθούν την εξέλιξη των κρίσιμων Αναφορών και Δεικτών
Να έχουν δωρεάν υποστήριξη στο στήσιμο του Συστήματος τους
Να εξασκηθούν μέσω παραδειγμάτων στο τι είδους αποφάσεις λαμβάνονται όταν οι δείκτες αποκαλύπτουν προβλήματα (όπως πχ έλλειψη ρευστότητας, χαμηλό γύρισμα αποθεμάτων, χαμηλή παραγωγικότητα κλπ)
Να χρησιμοποιούν τα εργαλεία (που τους δίδονται δωρεάν) με τα οποία παράγονται οι Αναφορές και οι Δείκτες αξιοποιώντας ένα τυπικό Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Διοίκησης (σε ηλεκτρονική μορφή), που περιλαμβάνει 15 λειτουργικές αναφορές και ένα Δομημένο Σύνολο Δεικτών, σύμφωνα με το μοντέλο Σύστημα Balanced Scorecard για άμεση εφαρμογή, καθώς και τα Εργαλεία: ABC Ανάλυση, Cash Flow-Ταμειακές Ροές, Flexible Budget, Μοντέλα Πρόβλεψης, P & L Αναφορές, Ανάλυση Αποκλίσεων, Ανάλυση Ευαισθησίας, Ανάλυση Ισολογισμών, Διαχείριση Έργου, Διαχείριση Αποθεμάτων και Ολοκληρωμένο Σύστημα Budgeting.
Να μεταφέρουν τα παραπάνω σε εφαρμογές για tablet, smartphone, όπου σε μια οθόνη είναι δυνατόν να έχουν συγκεντρωμένα όλα τα παραπάνω γραφήματα αναφορών - δεικτών (Dashboards)

Ενότητες Σεμιναρίου

Α. ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Β. ΤΟΜΕΑΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Γ. ΤΟΜΕΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Δ. ΤΟΜΕΑΣ HR
Ε. ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ
ΣΤ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΩΝ
Ζ. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Κόστος Συμμετοχής: 430 Ευρώ 

Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Τραπεζικός Λογαριασμός: ALPHA BANK, ΙΒΑΝ GR51 0140 1530 1630 0232 0002 857 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο επιλέξτε "Αθήνα" / "Θεσσαλονίκη" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας στo τηλέφωνo 210 6215 220. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη. 

›› 25/9/2015 - Σεμινάριο Maintenance Management
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ & ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ 

Αθήνα, Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015, Divani Palace Acropolis
Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015, Grand Hotel Palace
Στο σεμινάριο αυτό αναλύονται όλες οι οργανωτικές δομές, τα βασικά δεδομένα, τα απαραίτητα αρχεία, η μεθοδολογία ελέγχων βήμα προς βήμα, καθώς και τα κατάλληλα Εργαλεία προκειμένου να οργανωθεί και να λειτουργήσει ή να βελτιωθεί ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Προγραμματισμού και Ελέγχου Συντήρησης Εξοπλισμού και Εγκαταστάσεων. 

Το Σύστημα αυτό: 
Βελτιώνει τη ροή των πληροφοριών που αφορά στις ειδοποιήσεις (γνωστοποιήσεις) των βλαβών, στον προγραμματισμό και απολογισμό των εντολών συντήρησης και εξασφαλίζει με τις εργασίες της προληπτικής συντήρησης τη βέλτιστη λειτουργία του εξοπλισμού και των εγκαταστάσεων, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τους κατασκευαστές
Τηρεί και παρέχει πολύτιμα ιστορικά, οικονομικά και κοστολογικά στοιχεία για τον εξοπλισμό και τις λειτουργικές περιοχές των τεχνικών εγκαταστάσεων
Εξασφαλίζει την έγκαιρη διαθεσιμότητα των συνεργείων, των τεχνικών και των ανταλλακτικών
Παρακολουθεί τις εγγυήσεις και τα συμβόλαια συντήρησης του εξοπλισμού
Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη των Τεχνικών Διευθύνσεων Βιομηχανιών, Τραπεζών, Νοσοκομείων και λοιπών Οργανισμών και Επιχειρήσεων.

Ενότητες Σεμιναρίου 

Α. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β. ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Γ. ΒΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Δ. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Ε. ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
ΣΤ. ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ (RELIABILITY CENTERED MAINTENANCE – RCM)
Ζ. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ
Η. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Θ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ

Εισηγητής 

Δημήτρης Χατζηγιαννάκης, Σύμβουλος Πληροφορικής Συστημάτων SAP, Πρώην partner της SAP HELLAS, Γεν. Διευθυντής της AGILE A.E. και συγγραφέας του βιβλίου «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ». Διαθέτει μακρά εμπειρία στην παραμετροποίηση Λογισμικών Διαχείρισης Συντήρησης και στη Διεύθυνση Παραγωγής και Συντήρησης Βιομηχανικών Μονάδων. 

Πληροφορίες 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 8145 518 ή στο info(at)ibcl.gr Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Ευγενία Μιχαλοπούλου 

Κόστος συμμετοχής: 450 Ευρώ. 
Έκπτωση 25% στην δεύτερη, 50% στην τρίτη και κάθε επόμενη συμμετοχή.
Το σεμινάριο επιδοτείται μέσω του προγράμματος ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. 



›› 24/9/2015 - Σεμινάριο: "Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού (HRM)" με τον Δ. Μπουραντά
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015 - Αθήνα (Divani Palace Acropolis)

Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2015 - Θεσσαλονίκη (Grand Hotel Palace)

Ο σύγχρονος ρόλος του HRM είναι η ευθυγράμμιση των ανθρώπων ενός Οργανισμού ή μιας Επιχείρησης ώστε να αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και τις κατάλληλες συμπεριφορές (κουλτούρα) προκειμένου να υλοποιηθούν με επιτυχία οι στρατηγικοί στόχοι του Οργανισμού.

Κρίσιμα θέματα όπως η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού, οι Πολιτικές Παρακίνησης και Ανάπτυξης του Προσωπικού, η Διαχείριση των Αλλαγών, τα Συστήματα Κινήτρων, η Διαχείριση της Απόδοσης και της Αξιολόγησης, παρουσιάζονται με απλότητα και πληθώρα παραδειγμάτων Best Practices επιτυχημένων Οργανισμών και Case Studies.

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Γενικούς Διευθυντές, Ανώτατα Στελέχη επιχειρήσεων, Διευθυντές HRM και σε Στελέχη των υπολοίπων Διευθύνσεων που έχουν την ευθύνη εφαρμογής πολιτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και της βελτίωσης του εργασιακού κλίματος.

Το Σεμινάριο μπορεί να επιδοτηθεί από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24% του Ο.Α.Ε.Δ. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής δικαιολογητικών: Αθήνα 23/9, Θεσσαλονίκη: 18/9

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 
210 6216997. Υπεύθυνη Επικοινωνίας: Δημητριάδη Ζήλη.

›› 10/9/2015 - Παρουσίαση του νέου ΕΣΠΑ για τα μέλη του ΣΕΤΕ.
Ενόψει των προσεχών εκλογών, ο ΣΕΤΕ διοργανώνει εκδήλωση με επίσημο προσκεκλημένο ομιλητή τον Υπουργό Οικονομίας, Ναυτιλίας, Υποδομών & Τουρισμού, κ. Ν. Χριστοδουλάκη. 
 
Ο κ. Χριστοδουλάκης θα παρουσιάσει τις επενδυτικές και χρηματοδοτικές ευκαιρίες του νέου ΕΣΠΑ και τις προτεραιότητες του νέου 3ετούς προγράμματος οικονομικής προσαρμογής της Ελλάδος. 
 
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015, ώρα 19.00 μ.μ. στο κτίριο του ΕΒΕΑ (Ακαδημίας 7, Αθήνα) και συνδιοργανώνεται από τον ΣΕΤΕ, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος (ΚΕΕE), την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και τη Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ).
 
Παρακαλούμε όπως δηλώσετε τη συμμετοχή σας στη γραμματεία του Συνδέσμου (info@sete.gr) έως και την Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015.

›› 22/8/2015 - Εκδηλώσεις Αυγούστου 2015
Παρατίθενται εκδηλώσεις που θα πραγματοποιούνται τον Αύγουστο του 2015
10/08/2015 Ημερίδα με θέμα: "Προστασία, διαχείριση & προοπτικές ανάδειξης του αρχαιολογικού χώρου Φαλασάρνων" (10 π.μ. στο Δημαρχείο Κισσάμου)

10/08/2015 Τελετή Εγκαινών "8ου Φεστιβάλ Κισσαμίτικης Κουλτούρας" (20.30 - Δίπλα από το Δημοτικό Στάδιο Κισσάμου)



›› 3/12/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Δεκέμβριος 2013
3/12/2013- 5/12/2013 EIBTM 2013, Barcelona(I) Ισπανία
›› 4/11/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Νοέμβριος 2013

4/11/2013- 7/11/2013 World Travel Market, London Ηνωμένο Βασίλει

20/11/2013- 24/11/2013 Touristik & Caravaning Leipzig Γερμανία

21/11/2013- 24/11/2013 Tourist International Fair "Philoxenia", Thessaloniki Ελλάδα

›› 10/10/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Οκτώβριος 2013

10/10/2013- 12/10/2013 C.I.S. Travel Market - St. Petersburg, Russia(I) Ρωσία & Χώρες

17/10/2013- 19/10/2013 TTG Incontri Nord, Rimini Ιταλία

›› 6/9/2013 - Τουριστικές Εκθέσες Σεπτέμβριος 2013

6/9/2013- 8/9/2013 Tour Natur, Dusseldorf Γερμανία

7/9/2013- 8/9/2013 Wedding & Honeymoon Show, Dublin Ιρλανδία

7/9/2013- 15/9/2013 Thessaloniki International Fair Ελλάδα

17/9/2013- 20/9/2013 IFTM (ex Top Resa), Paris Γαλλία

18/9/2013- 21/9/2013 Leisure 2013- Moscow, Russia(LY) Ρωσία & Χώρες

26/9/2013- 28/9/2013 TT Tour and Travel 2013,Warsaw Πολωνία

27/9/2013- 28/9/2013 No Frills, Travel & Technology Expo Ιταλία

›› 9/7/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Ιούλιος 2013
9/7/2013- 11/7/2013 Meeting Show 2013 Ηνωμένο Βασίλειο
›› 1/6/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Ιούνιος 2013

1/6/2013- 30/6/2013 Parikiaki, Wine Festival , London Ηνωμένο Βασίλει

26/6/2013- 1/7/2013 Wandertage, Oberstdorf Γερμανία

›› 6/5/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Μάιος 2013

6/5/2013- 9/5/2013 Arabian Travel Market Ην. Αραβ. Εμιρά

17/5/2013- 19/5/2013 Golf Live, London Ηνωμένο Βασίλει

17/5/2013- 19/5/2013 MITF 2013, Moscow(LY) Ρωσία & Χώρες

21/5/2013- 23/5/2013 IMEX, Frankfurt Γερμανία

›› 5/4/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Απρίλιος 2013

5/4/2013- 7/4/2013 B.M.T. Napoli, Borsa Mediterranea del Turismo Ιταλία

5/4/2013- 7/4/2013 Destination Nature, Paris Γαλλία

26/4/2013- 28/4/2013 Taxidi 2013, Lefkosia Κύπρος

›› 4/3/2013 - Εκθεση στην Εθνική Πινακοθήκη

Ο Δήμαρχος Χανίων κ. Μανωλης Σκουλάκης και ο Πρόεδρος της Δημοτικής Πινακοθήκης κ. Γιώργος Αρχοντάκης, έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013 και ώρα 19.30 στα εγκαίνια της έκθεσης: Μια στιγμή για πάντα : Πρόσωπα και τοπία από τη μόνιμη συλλογή της Δημοτικής ΠινακοθήκηςΧανίων - Μέρος Β.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Β. Πρώιμος

Διάρκεια Έκθεσης:4 Μάρτιου - 14 Μαρτίου 2013

Ωρες Λειτουργίας:Δευτέρα -Παρασκευή: 10.00 -14:00 και 18:00-21:00

Σάββατο 10:00 έως 14:00, Κυριακή: Κλειστά

›› 4/3/2013 - Γενική Συνέλευση στις 4 Μαρτίου

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Εξαιτίας κωλύματος μελών του Συνδέσμου μας, σας στέλνουμε ορθή επανάληψη της πρόσκλησης σε Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα γίνει την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013 στο Επιμελητήριο Χανίων.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΔΡΕΥΟΝΤΟΣ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ

“ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»

Το Διοικητικό Συμβούλιο του εδρεύοντος στα Χανιά Σωματείου με την επωνυμία «ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ» προσκαλεί τα μέλη του σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό σε Τακτική Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο του Επιμελητηρίου Χανίων επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου αρ. 4 στα Χανιά, στις 4 Μαρτίου 2013, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19.00.

Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, είναι τα ακόλουθα:

  1. Απολογισμός Διοικητικού Συμβουλίου.
  2. Ανακοινώσεις του Διοικητικού Συμβουλίου.
  3. Προβλήματα του κλάδου μας και προτάσεις των μελών.

Δικαίωμα συμμετοχής στην Γενική Συνέλευση έχουν τα μέλη του Συνδέσμου που έχουν εκπληρώσει τις ταμειακές τους υποχρεώσεις, σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό του Σωματείου.

Χανιά, 22 Φεβρουαρίου 2013

ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ

«ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                        Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Περικλής Αθαν. Χηνόπουλος                                                                Ατσαλάκη Γεωργία

›› 1/3/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Μάρτιος 2013

1/3/2013- 3/3/2013 National Wedding Show Birmingham Ηνωμένο Βασίλειo

6/3/2013- 10/3/2013 ITB, Berlin Γερμανία

9/3/2013- 10/3/2013 Travel & Vacation Show, Ottawa Καναδάς

13/3/2013- 19/3/2013 Tourist Exhibition, Charleroi Βέλγιο

14/3/2013- 17/3/2013 TTR 2013 ( The Romanian Tourism Fair),Bucharest Ρουμανία

16/3/2013- 19/3/2013 Intour Market 2013, Moscow Ρωσία & Χώρες

20/3/2013- 23/3/2013 MITT - Moscow Ρωσία & Χώρες

21/3/2013- 24/3/2013 Map- Le Monde a Paris Γαλλία

21/3/2013- 24/3/2013 TUR, Goeteborg Σουηδία

23/3/2013- 24/3/2013 Dive Show, London Ηνωμένο Βασίλει

25/3/2013- 27/3/2013 GIBTM, Abu Dhabi Ην. Αραβ. Εμιρά

27/3/2013- 29/3/2013 UITT, 2013- Kiev, Ukraine Ρωσία & Χώρες

›› 2/2/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Φεβρουάριος 2013

2/2/2013- 3/2/2013 Ferienmesse, Graz Αυστρία

5/2/2013- 6/2/2013 IMTM tourist Exhibition , Tel- Aviv Ισραήλ

6/2/2013- 10/2/2013 Reisen, Hamburg Γερμανία

7/2/2013- 10/2/2013 Holiday World 2013, Prague Τσεχία

8/2/2013- 10/2/2013 Ferienmesse, St. Gallen Ελβετία

8/2/2013- 10/2/2013 REISELIV, Oslo Νορβηγία

8/2/2013- 10/2/2013 The Travel Show, Glasgow Ηνωμένο Βασίλει

9/2/2013- 10/2/2013 Fiets en Wandel Beurs (biking&hiking)2013 Amster Ολλανδία

14/2/2013- 17/2/2013 BIT, Milano Ιταλία

15/2/2013- 17/2/2013 Mahana, Lyon Γαλλία

15/2/2013- 17/2/2013 SIT Nantes Γαλλία

20/2/2013- 24/2/2013 F.RE.E Muenchen Γερμανία

22/2/2013- 24/2/2013 Basler Ferienmesse Ελβετία

22/2/2013- 24/2/2013 Ferie foer Alle, Herning Δανία

27/2/2013- 3/3/2013 Freizeit- Garden+Touristik, Nuernberg Γερμανία

28/2/2013 3/3/2013 Utazas 2013, Budapest Ουγγαρία

›› 8/1/2013 - Τουριστικές Εκθέσεις Ιανουάριος 2013

8/1/2013 -13/1/2013 Vakantiebeurs 2013, Utrecht Ολλανδία

10/1/2013 -13/1/2013 Ferienmesse, Bern Ελβετία

10/1/2013- 13/1/2013 Ferienmesse, Wien Αυστρία

12/1/2013- 20/1/2013 CMT, Stuttgart Γερμανία

17/1/2013- 20/1/2013 Destinations Manchester Ηνωμένο Βασίλει

17/1/2013- 20/1/2013 Matka, Helsinki Φιλλανδία

17/1/2013- 20/1/2013 The Outdoors Show, London Ηνωμένο Βασίλει

18/1/2013 -20/1/2013 Holiday World Show Belfast, N. Ireland Ηνωμένο Βασίλειο

18/1/2013- 20/1/2013 New York Times Travel Show Η.Π.Α

18/1/2013- 20/1/2013 Salon Vakanz, Luxembourg Λουξεμβούργο

18/1/2013- 20/1/2013 Vacances, Sport & Loisirs, Geneva Ελβετία

24/1/2013- 27/1/2013 Slovakiatour, Bratislava Σλοβακία

24/1/2013- 28/1/2013 Salon de Vacances d' Anvers Βέλγιο

25/1/2013- 27/1/2013 Holiday World Dublin, Ireland Ιρλανδία

25/1/2013- 27/1/2013 Reisemarkt, Dresden Γερμανία

30/1/2013- 3/2/2013 Fitur Madrid Ισπανία

31/1/2013- 3/2/2013 Destinations 2013 The Travel Show, London Ηνωμένο Βασίλει

31/1/2013- 3/2/2013 FESPO, Zurich Ελβετία

31/1/2013- 4/2/2013 Salon de Vacances de Bruxelles/BFE Βέλγιο